sobota, 11 lipca 2015

Is there somewhere? [Uta x Yomo]

Tańczyłeś w podkolanówkach po naszym hotelowym pokoju,
migające oczy jak znaki na autostradzie,
Zapaliłeś jednego i go oddałeś, połóż głowę na moim ramieniu.
Chcę po prostu poczuć twoje usta na mojej skórze.

 Przymknąłem powieki gdy nasze usta złączyły się w namiętnym pocałunku. Usiadłeś na moich kolanach poprawiając skarpety, niby niechcący zarzuciłeś ręce wokół mojej szyi. Zaśmiałeś się, a twoje tęczówki mogły posłużyć za alkomat. Zdecydowanie nie będziesz jutro pamiętał tego, co za chwilę się wydarzy.

Białe prześcieradła, jasne światła, krzywe zęby i nocne życie.
Powiedziałeś mi że to właściwe, kiedy się zaczynało.
Ale twoje usta ciężko wiszą nade mną.
I obiecałem sobie że nie dopuszczę byś mnie wypełnił.

 Świat już dawno stracił ostrość, byłem dla ciebie kolejną zabawką. Wplotłem palce w Twoje długie, białe kosmyki. Obdarzyłeś mnie ciepłym, jednak przepełnionym litościom, spojrzeniem. Przejechałeś językiem po moim torsie, zrobiłeś kilka malinek. To nic jeśli zapomnę.

Starałem się nie pokazywać ci tego, że nie chcę byś odchodził.
Czy jest gdzieś miejsce w którym mógłbyś mnie spotkać?
Bo chwyciłem twoje ramiona jak balustrady klatek schodowych.
A ty chwyciłeś mój mózg i złagodziłeś chorobę.

 Pieściłem Twoje ciało, podziwiałem każdy jego milimetr, szczególnie tatuaże, które definiowały cię. Nec possum tecum vivere, nec sine te. Nie mogę żyć z Tobą ani bez Ciebie. Jakie to prawdziwe. Zasnąłeś zmęczony, a ja pocałowałem Twoje czoło i jak tchórz wymknąłem się z pokoju.

Piszesz o mnie zdania, romantyczna poezja.
Twoja dziewczyna ma czerwone policzki, bo jesteśmy gdzieś gdzie ona nie może nas zobaczyć.
Staram się powstrzymać, ale utknąłeś w moim mózgu.
Wszystko co robię to płacz i skarżenie się, bo bycie drugim to nie to samo.

 Zacisnąłem powieki i jęknąłem. Nie chciałem tego czuć, wiesz o tym? Zostawiasz mnie tak za każdym razem. Czuję się jak dziwka, chłopak do towarzystwa. Ciągle o Tobie myślę. Następnym razem nie pozwolę wymknąć Ci się tak szybko. Ubrałem się i opuściłem hotel. 


Przepraszam ale tej nocy czuje się zakochany.
Nie chciałem się zakochać tej nocy,


 Patrzyłem jak wychodzisz z naszego sekretnego miejsca. Okulary i głęboki kaptur były Twoim kamuflażem. Skręciłeś w wąską uliczkę, a ja poszedłem za Tobą. Chciałem sprawdzić co robisz po naszych spotkaniach. Udałeś się do najbiedniejszego sektora Miasta Aniołów.

 Czułem Twoją obecność, delikatny zapach unoszony przez wiatr. Nie miałem jednak odwagi powiedzieć Ci, czego pragnę. Jestem tchórzem, możesz mi to wytknąć, jeśli jeszcze kiedyś się spotkamy. Otworzyłem klapę piwnicy. Wybiegły z nich małe kocięta. Mówiłem Ci jak bardzo kocham te puszyste kulki?

Wyglądasz jakbyś się zakochał tej nocy.
Możemy udawać że jesteśmy zakochani?


 Karmiłeś i bawiłeś się z nimi. Ufały Ci, a Ty im. Chciałem towarzyszyć Ci w takich chwilach.

 Karmiłem i bawiłem się z nimi. Ufały mi, a ja im. Chciałem byś towarzyszył mi w takich chwilach.







~~~~

Willlie!
natchnęłaś mnie do napisania czegoś w takim stylu, więc chcę dedykować Ci ten twór. twór, bo nie wiem jak to nazwać. nie wiem, czy lubisz ten paring, nie wiem czy Ci się spodoba, ale jest całe dla Ciebie. witaj w świecie pisarz-amatorów. mam nadzieję, że zdobędziesz grono czytelników, którzy będą wspierać Cię w pisaniu tak, jak Ty i inni wspieracie mnie.
proszę, zostawcie jakiś komentarz, ocenę lub ślad, że czytaliście. tytuł oraz podkreślone fragmenty pochodzą z piosenki Hasley, którą uwielbiam.
miłej nocy!







5 komentarzy:

  1. Wiesz jak to jest, gdy czyjeś ff zachęca cię do oglądania jakiejś serii?
    Ja się właśnie dowiedziałam <3
    Lecę to ogarnąć, żeby lepiej rozumieć opo, ale już mi się podoba *,*
    Wiem, że ich polubię hue hue
    Tak btw, jestem wzruszona ;-;
    Serio, nawet nie wiesz jaki mam zaciesz xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yay. ^^ bardziej polecam mangę, jednak anime też godne uwagi. (:
      opowiadanie raczej nie bardzo wpasowuję się w klimaty tej serii, ehm.. jedynie postacie. :< Uta to największy skurwysyn, ever. ♥ mój diabełek. ♥ Yomo natomiast aniołek z różkami. ^^
      *dyskretnie podaje chusteczkę* ja również, bo się spodobało.
      dzięki! :3

      Usuń
    2. Aj, mogłam kupić mangę jak była ;-;
      RZYCIE
      Tak wyszło, że składała na Wiedźmina, meh >,<
      W każdym razie rozpoczęłam anime i na 2 odcinku wyczaiłam sobie ship Nishio x Hide ;D
      Czekam na Ute hue hue ^^

      Usuń
    3. mogłaś, ale jak na Wiedźmina to wybaczę. ;;
      Uta jest już w 3 odcinku, jeśli dobrze pamiętam. Hide x Nishio? ciekawie. :>

      Usuń
    4. Siostra stwierdziła, że mnie popieprzyło z tym shipem, ale jak mi coś w oko wpadnie to nie odpuszczę xD
      Yay, lecę na 3 odcinek! ❤

      Usuń