wtorek, 16 grudnia 2014

Avalon. [prolog.]

kontynuacja Ciemnych Dni.~ 
~♠~♠~♠~



 Mówi się, że po śmierci trafiamy do miejsca idealnego. Nic nas nie boli. Nic nas nie martwi. Nie musimy się niczego obawiać. Odnajdujemy nieznane nam szczęście i bezpieczeństwo.
 Mówi się, że po śmierci trafiamy do miejsca okropnego. Czujemy nieznany dotąd ból. Cierpimy na różne sposoby. Zagrożenie i poczucie beznadziejności. Kompletny brak nadziei.


A gdzie jestem ja?
 Dokoła uśmiechnięte twarze. Roześmiane małe cherubinki. Światło niewiadomego pochodzenia. Wszyscy od razu mnie zaakceptowali. Nie pytali o pochodzenie. Nie chcieli wiedzieć jakiej jestem orientacji. Nie interesuje ich dlaczego tu jestem. W pewnym sensie jest tu idealnie.
 Gdyby 'w pewnym sensie' wystarczyło. Mimo fizycznych obfitości czuję się pusty, czuję że coś mi odebrano. Jakby część mnie została na Ziemi. Najgorsze uczucie to zapomnienie, zapomnienie o czymś ważnym.
Utknąłem.
 Dlaczego nawet po śmierci nie zaznam spokoju? Ktoś przesądził mój los z góry. Skreślił mnie z listy. Samobójca. Nikt mnie tu tak nie nazwie, nie da mi tego odczuć, jednak w głębi duszy będę nosił to piętno. Wieczne potępienie racz im dać panie, a ciemność wiekuista niechaj im świeci. Niech smaży się w piekle umysłu wiecznie, amen. Usiadłem na pobliskim kamieniu. Poniosłem trochę podgniły owoc spod wielkiej jabłoni. Dla mnie był ucieleśnieniem mojej duszy. Ugryzłem kęs. Okazało się, że jabłko było zepsute również od wewnątrz. Zakryłem twarz rękami i rozpłakałem się jak małe dziecko.

 Splątanie.
 Co się stało? Nie wiem kim jestem. Spoglądam na niemal przeźroczystą dłoń. Wokół niej unosi się srebrna poświata. Pokrywa mnie cała. Aura?
 Jest tak cicho. Nie ma ludzi. Nie ma zwierząt. Próżnia. Brak.
 Inkoherencja.
 Chcę mówić, pytać, szukać i odnajdywać. Chcę wszystkiego naraz. Chcę wiedzieć, a ponad to wszystko przebija się jedna myśl ODNAJDĘ CIĘ. Panoszy się siejąc spustoszenie.
 Mam ochotę usiąść i płakać. Wszystko mu się miesza. Jednak jak dokonać tego w miejscu nie posiadającym materii, nie znającym czasu i powszechnych praw fizyki?




~♠~♠~♠~
mam nastrój, o tak. znowu będą pojawiać się długie notki, oby.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz