niedziela, 20 kwietnia 2014

Banan, truskawka, pomarańcza czy jabłko? [AoKise]

borze sosnowy.nie ma to jak dokształcać się przed napisaniemna durex.com..

~♠~♠~♠~


  Stałem przed półką, na której w rządku stały równo ustawione żele, prezerwatywy i inne tego typu gadżety. Nie miałem pojęcia, że tyle tego jest. Musiałem kupić kilka z nich w trosce o tyłek Ryoty. Podczas ostatniego razu zagalopowałem się, co skutkowało tygodniowym wykluczeniem blondyna z gry i treningów, nie wspominając o sesjach. Mając w głowie godzinny wykład Akashiego o lubrykantach i ich użyciu, miałem pod jego czujnym okiem wybrać razem z blond ciotą coś co 'sprawi, że nasze życie seksualne będzie przyjemne dla obu stron, w szczególności dla dupy Kise'. Tsk. Gdyby samo przyznanie się było małą karą. Patrzałem tępo na opakowania. Chcąc przerwać niezręczną ciszę rzuciłem:
-Oi, Kise, banan, truskawka, pomarańcza czy jabłko?-Chłopak spiekł jeszcze większego buraka.
-Sa-sam wybierz..-Jąkał się.
-Ty to będziesz ssał, więc musi ci smakować.-Nie zdążyłem ugryźć się w język. Topazowe oczy patrzały na mnie z wyrzutem.-Jezu.. Nie udawaj takie świętego. Za dużo tego tuuuu.-Zawyłem.-Prążkowane, klasyczne, grube, ultracienkie, z wypustkami, smakowe, upierdliwe..
-Daiki, przypominam ci, że jeżeli nie zdecydujesz się na nic, osobiście cię wykastruję moimi cudownymi NOŻYCZKAMI. No i polecam truskawkowe.-Oznajmiła ze stoickim spokojem czerwona gnida. No kurwa, ale pojeb. Zgarnąłem pierwsze lepsze kondomy i chciałem się zabrać za wybór żelu, lecz Ryota złapał mnie za rękaw.
-Co jess..?-Zabrał mi z dłoni kwadratową paczuszkę i podmienił na inną. Napis na niej był następujący „Prezerwatywy Durex Real Feel gwarantują niezwykle zmysłowe doznania. Dzięki materiałowi, z jakiego są wykonane, idealnie nadają się dla alergików uczulonych na lateks. Dzięki specjalnej technologii wytwarzania prezerwatywy Durex Real Feel mają przyjemniejszy zapach. Nic nie przeszkadza, więc możesz się zrelaksować i cieszyć przyjemnością.” -Jesteś uczulony..?
Przytaknął głową wyraźnie speszony, borze i lesie, niech ten dzień już się skończy. Chciałem wrócić do domu i zerżnąć modela. Na samą myśl o nagim, wyginającym się w spazmach bólu i rozkoszy chłopaku, mój żołnierz stawał na wartę. Przystanąłem przy lubrykantach, miałem dylemat pomiędzy dwoma.
-"Durex Play Soczysta Wiśnia żel intymny o smaku wiśniowym jest jedwabisty w dotyku, słodki w smaku i cudownie owocowy. Używaj go gdzie chcesz i kiedy chcesz" oraz "Durex Play Żel intymny Potęgujący doznania rozgrzewa skórę podczas kontaktu i zapewnia zarówno cudowne nawilżenie i uwrażliwienie skóry, jak i uczucie przyjemnego ciepła w miejscu aplikacji. Dodatkowa wskazówka: jeśli chcesz wzmocnić wrażenia, lekko podmuchaj na miejsce, w którym został nałożony żel".-Przeczytałem bez krępacji.-Który wolisz blondi?
-Wiśniowy.-Szepnął niemal bezgłośnie.
-Wypróbujemy obu.-Uśmiechnąłem się złowieszczo i uszczypnąłem go w tyłek. Pisnął i odsunął się gwałtownie. Spodobało mi się wybieranie, więc wróciłem do poprzedniego stoiska i zabrałem jakieś antyalergiczne, smakowe durexy.


Gdy podeszliśmy do kasy, kobieta patrzyła na nas zdziwiona. Trzech facetów kupujących kilka paczek gumek i żele. Akashi dopiero zauważył swój błąd, a ja nie mogłem powstrzymać śmiechu, przez co zarobiliśmy dodatkowe 3 godziny biegania, oczywiście w inne dni, tak by wykluczyć ewentualne ruchanko, gdy nikt nie patrzy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz